Walking tall against the rain


-Jag nyss... hehe.
Hejhej. I skolan har jag redovisat engelska och gjort prov. Vet inte riktigt hur det gick, men svarade lite på varje fråga i alla fall. Ett G får jag väl ändå. Det var nästan bara jag och Milica som var kvar till typ 15.20. Så vi lekte runt lite i skolan en stund. Skrämde milli. Den lättskrämda skiten. Åkte hem och chilla ett tag sen tog jag bussen till vallen. Där jag satt och tittade på Vendelas och Sofias träning. Det var ganska booring eftersom jag satt där själv på läktaren. Så jag stack hem efter en timma. Ringde Elin och bad henne komma till donken. Så vi köpte pomfritt och glass och gick hem.

Pratade nyss med Sofia och hon skulle inte längre till Josse och Tommy så jag slaggar där. Ska packa en väska sen cyklar jag dit. Vi ska ha lite mys med chips och godis och en film. Ledig imorrn ju och träning. Sen på kvällen ska jag nog till Tovelito. Nice bajs. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0