angående mitt té drickande

Simon: Men du gillar ju inte te?:P<3

Svar: Haha, det har (hade) du rätt i. Men jag har ju lärt mig dricka det nu! Tvingade i mig för typ två veckor sen när jag hade ont i halsen. Sen så har det blivit naturligt. Men tycker fortfarande inte att det är GOTT. Alltså själva känslan att dricka té är nice. Och det är skönt för halsen, med honung i. Japp, men nu vet du. Vem är du föresten? Någon jag vet? :) Kul att killar läser bloggen, om du nu är det. ;)



Juste, btw. Jag stavar automatiskt té med en atmostrof över. Ska man inte det? På wikipedia står det te. Eller; Te (även , the eller thé). Men jag vet inte, ser fel ut i mina ögon att skriva te. Som täe. Typ. Ja jag vet inte. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0