can you tell me once again how we're gonna be just friends?



Wiho. Nära besöksrekord igår. Typ tre ifrån. Hihi. Men idag har man varit i stan med Sofia. Skitmys med bästavän. Vi handlade julklappar. Så Hanna och mamma- check. Great. Sen köpte jag en ny mineral foundation till mig. Min som jag har nu börjar bli för brun. Buhuuu. Jag är/kommer bli blek/blekare... Hur som helst, efter stan åkte jag och fia till donken och mötte upp Diana. Det var väl runt fem tiden. Så satt vi där och snackade och uppdaterade varandra lite. Jag och Diana har inte setts på en vecka! Shit. Så det var mycket trevligt. Jag tog en paj och en cola. Dom andra åt mat. Sen åkte jag hem och käkade indisk middag. Så sjukt gott! Pappa hade gjort med indiskt bröd till och allt. Indisk mat in my ♥ Sen har jag chattat med folk. Ska plugga nu, i mina geekglajjor. Haha roligt. Sen blir det nog sängen. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Lizzy

va fin bild =)

2010-11-21 @ 20:33:43
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0