Dagen som den varit hittills








Sofia kom hit runt kvart över tio. Då gjorde vi plättar och lyssnade på musik. Dansade lite. Moha. Cpn. Sen åt vi dom och sen laddade vi ner musik till min Ipod. Chillade. Tittade på film, The ring. Gjorde lunch/mellis. Indiska rester och makaroner med köttbullar. Sen tittade vi på en till film, Wallander - Mastermind. Sen chillade vi och så. Nu har hon gått hem, sen ska jag och mamma hämta henne så slaggar hon! Wie. Hejdå.

Ps. Jag älskar min bästavän mest av allt eftersom hon är som min andra halva som jag inte alltid kommer överens med, som jag får de mest äkta skratten med, som jag berättar saker för eftersom jag vet det inte kommer ut. Kan vara mig själv till 100 % med henne. Och det är ju alltid nice för det är inte många som jag skulle kunna vara det utan att folk tycker jag är störd. Haha. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0