days like this








Bilder från dagen då! Bjuder på några.. Hade en skitkul dag. Fick lite matte gjort, franska läsförståelse gjort sen efter lunchen, på lunchrasten, drog tjejerna till Trollbäckens centrum och köpte lite gott. Men jag köpte bara en läsk, så nyttig som jag är! Haha, driver. Men sen var det så kallt så vi gick in på ett solarium och satt där och värmde oss. Snackade och så. Sen drog vi tillbaks till skolan igen. Slängde mig runt i snön massa gånger. Det är så sjukt härligt. Sen när vi kom tillbaks så satte vi oss vid toaletterna på plan 3. Då var det jag, Michelle, Rebecca, Natalija, Diana, Vendela, Sofia och Milica som satt och bara hade allmänt roligt. Tihih. Sen var det bg. Sen efter skolan väntade stannade jag en timme och pratade med Vendela om allt och inget. Älskade vän ♥

Men sen stack jag och fia till henne. Vi är så sjukt roliga, hon och jag, utan att anstränga oss. Vi sprang nerför backen, typ slängde oss, åkte hissen upp till henne och åt prinsess tårta med Camilla. Satt där och pratade med henne en stund när fia snackade i telefon. Sen tittade vi på Pettson och findus i hennes säng. MYYYS. Haha.

Ps. Hallerheim! Alltså jag älskade ditt humör idag. Seriöst. Skitrolig. Dagar som denna gillar jag dig extra mycket! Haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0