Den första November


Hallo. Dagen har varit go. Har dock inte pluggat men jag har gjort ett typ "test" på facebook. Haha! Det heter "Under din säng på nätterna". Jag har alltså fixat med bilder och text till. Hahaha, nolifer. Men ni borde göra testet. Jag fick Chainsaw man. Men sen har jag pratat med becca och med Vendela. Löst lite grejer med henne. Och de båda sover hos mig ikväll! Wiiie. Vendela kommer typ snart så måste skynda mig att duscha, men pallar inte fixa mig. Sen kanske vi möter Rebecca nere vid vivo och köper något. Frukt kanske! Ha en bra måndag.

Och btw. Alla vet väl att jag har höstlov? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt den fina tröjan? (:

2010-11-01 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0