du är himlen för mig varje dag



Tja. Det här är då två bilder från min eftermiddag. Tog bussen hem själv från skolan... eller Zacky, Linus och Stefen också förstås. Men annars själv. Kom hem cirkus 14.40. Då stekte jag ägg och gjorde mellis. Satte mig i soffan och tittade på något program. Lyssnar på musik nu, i hörlurar. Chill. Jag ska sätta igång med franskan efter det här inlägget. Men guess what? Jag har chattat med Milica en stund på facebook. Hon är på kunskapsskolans naturvetenskapliga center för skitsmarta ungar. Haha nej men KNC heter det. Dom pluggar matte typ dagen lång. Haha.. Nej men det lät som att hon hade det bra. Tittar på Scrubs nu. Lite halvt. Jag ska hacka ner mina tabletter i yogurt nu och äta. Hejdå


Kommentarer
Postat av: Milica

HAHHAHAHHA NATIONAL CENTER, HAHAHAHHA FAILARN

2010-11-17 @ 22:49:25
URL: http://jankovic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0