hey neard


Snart kommer Sofia hit! Yay. Vi har studiedag idag. Min natt har varit lite jobbig. Somnade med tvn på, vaknade kl 12 och stängde inte av den, vaknade kl 3 och stängde inte av den, sen vaknade jag kl halv 7 var sjukt trött men trodde det var dags att vakna så jag tittade på tv, sen somnade jag och mamma väckte mig 8.14 när hon skulle gå till jobbet. Men nu är jag vaken! Har webbat med Vendela ett tag och chattat med henne. Sen ringde jag fia vid 9 tiden och väckte henne eftersom att hon skulle komma hit typ halv 11. Så nu ska jag plocka undan lite och börja fixa frukost. Kanske pannkakor? Fattiga riddare? Plättar? Omelett? Hmm..


Kommentarer
Postat av: Rebecka ♥

vad söt du var i dina glasögon ! <3 :)

2010-11-25 @ 19:28:13
URL: http://rfe.blogg.se/
Postat av: Rebecka ♥

vad söt du var i dina glasögon ! <3 :)

2010-11-25 @ 19:28:14
URL: http://rfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0