i'm not beautiful, no matter what you say. words can't bring me up.


Cp fucked up bild från häromdan. Jag ska plugga nu. Faktiskt. Kan berätta lite om min dag först. Det började med matte med Vendela och Moa. Min mattelärare gav mig komplimanger efteråt. Hihi. Happyface. Gick på ännu en mattelektion eftersom att hon ville utmana mig. Sen var det lunch med ganget. Fast Natalija var/är sjuk. Nästan alla. Pluggade matte med fia sen. Efter det var det svenska kp. Hade lite kul med Michelle, Anna, Vendela och Jasmine. Vi gjorde en reklam. Sen satte jag mig på en toa med Diana, Vendela, Rebecca och Sofia. Vi shitchattade om lite stuff. Sen var det sista lektionen då vi lekte en lek med klassen. Vi skrek tydligen som fan enligt pararellklasserna, haha! Drog till Mc Donald's med fia sen, åt paj och drack läsk. Fick skjuts hem av Camilla. Japp, härlig och mysig dag. MÅSTE PLUGGA NU! Hej hej lever pastej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är och du har så fina kläder hela tiden!<3 Skulle vilja ha alla dina!:D , skulle du kuna ta en bild på din klädkamare det skulle vara så roligt att få se hur mycket du har i entligen...



2010-11-26 @ 15:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0