It's the things you say, not the things you do.


-So cute, kattungar från Skåne i somras :D
Tjena tjena mittbena. Fan vad fult. Min dag då. Jo, men det har varit lugnt. Skön morgon alltså med Daniel, Linus och Sofia. Vi satt inne på en toa hela morgonen och tittade på Scary movie på fias Iphone. Haha, skitkul. Sen Har jag pluggat matte. Lunch. Musik i öronen. Hjälpt fia med matte. Sen stannade jag en timme och pluggade. Vägrade läsa Oliver Twist (200 sidor) som egentligen ska vara utläst på fredag då det är prov på den och jag har läst typ 40 sidor. Yeah, good luck liksom. Äsch. Läser väl några referat och rescensioner på nätet så löser det väl sig... Efter skolan tog jag bussen till centrum där jag stog och snackade om saker med Zacky. Söt. Haha. Har chattat med lite människor också, käkat nudlar och druckit julmust.

Nu sitter jag i soffan med filt runt mig och dricker julmust. Tittar på Lyxfällan också. Mm... Ska göra svenska. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0