jag har hört att du träffat nån, och jag har hört att hon är allt jag inte var.


-summer pic taken by me ©
Idag har jag varit hemma. Jag har gjort klart hela steg 16 i Engelska. Nästan, ska göra slutreflektion bara. Det känns bra. Sen har jag läst massa No papper. Missade ju provet idag. Hmm.. Undra när jag får göra det. Förtom att ha pluggat idag så har jag ätit frukost, sovit en timme (kl 8-9), käkat lunch, tittat på tv, käkat nudlar och suttit vid datan. Pratade med Diana lite i luren också. Hon berättade lite om hur det gick på provet för alla och vad alla hade gjort. Liiiidl. Hihih, men det förtjänade dom ju. Håller på att ladda över Halloween bilderna till facebook nu i alla fall. Sen kommer dom upp här. Bättre sent än aldrig! Tjadå.


Kommentarer
Postat av: Christine

har du gjort hela steg 16 i engelska? :OO

när skulle vi redovisa...... har inte gjort så mycket själv. :o

2010-11-10 @ 19:58:51
Postat av: rebecka

JAPP jag är klaaar :D har gjort massa uppgifter och själva uppdraget. det var ingen slutfeflektion. men nån mer uppgift om "ing-grejer" typ :P sen är det klart, men jag väntar ju. bara skönt att få något klart. :D

2010-11-10 @ 21:00:03
URL: http://smultrontrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0