ljus ljus strålande ljus


Godmorgon. Jag är vaken. Inte fia. Vi somnade runt halv ett igår tror jag. Vaknade av att jag skakade imorse. Drömde en hemskt dröm. Messade Diana direkt "DIANA!!! Drömde en hemsk dröm om dig... Lever du?<3" Men ja, jag vill inte berätta hela drömmen. Men hemskt var den. Sen märkte jag att det var skitkallt i mitt rum. Jag och fia råkade stänga av elementet. Så satte på det och tände massa ljus för att få upp värmen. Sitter själv vaken i mörkret nu. Chattar med Vendela och Diana. Härliga cheyer alltså. Ska väcka Sofia nu för att gå upp och käka frukost. Senare sticker vi in till stan ett tag med Sofia. Vi kollar runt lite, kanske äter lunch eller fikar. Får se. Hejdå.

Ps. Gick upp till pappa imorse också och gav honom farsdag present. Gullig jag är. Ett par handskar var det. Han behövde det. Han blev så glad så. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0