Mitt namn är mycket och jag vill ha mer





Ni kan kalla bilderna mobbade. Men dom är rätt balla. Hihi. | Tröja h&m och kofta h&m, halsduk vet jag ej, mössa från Primark, ringar från Bo Ohlssons, fia/thailand och mammas gammla | Så vad gör jag? Jo jag dunkar Daniel Adams-Ray i vardagsrummet härliga surroundsystem. Just nu spelas Ulla och Åke. Haha. Kul namn. Chattar med två fina cheyer vid namn Milica och Vendela också. Har ett tjockt lager med Idomin på läpparna. Dom är torra... Sen är mina händer insmorda med kräm, dom är också torra... Ska duscha nu. Sen börjar Våra vänners liv på Svt1. Myspys. Godnatt ♥

Ps. Efter skolan drog jag till Sofia. Till hennes pappa. Åh, jättestor fin lägenhet. Eller den är inte möblerad, men hittills skitmys. Vi åt pizza och gjorde smoothies. Thumbs up.


Kommentarer
Postat av: -------> AWESOME <------

Ulla och Åke är av Oskar Linnros :)

Älskar din blogg! :D

2010-11-17 @ 19:47:26
Postat av: Natalija

DU ÄR SÅ JÄVLA VACKER DIN UNDERBARA FLICKA, ÄLSKAR DIG <3

2010-11-17 @ 21:54:24
URL: http://jagheternatalija.blogg.se/
Postat av: rebecka

Svar till "AWESOME": Öhm. Ja det står ju det? :P

Svar till Natalija: TACK ÄLSKLINGEN, älskar dig med <3

2010-11-18 @ 16:30:36
URL: http://smultrontrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0