rinkeby bre.



Iiiih, supervackra bilder.. -.-
Vad gjorde Rebecka imorse?: Hade askul med Sofia och Sofia. Vi vaknade, jag spelade Angry birds på iphone, lagade pannkakor, tittade på film, dansade, gjorde videos, var cpglad. Fixade mig och åkte buss.
Vad har Rebecka gjort idag?: Mötte upp Diana, Ronja och Gloria på gullmars och vi åkte till Rinkeby. Haha. Vi var där i några minuter typ för att köpa färglinser för 35 (!) kr. Köpte ett par gröna. Sen åkte vi hem, jag köpte godis och jag har chillat framför datan sen kl fyra.
Vad gör Rebecka just nu?: Väntar på att pappa ska komma hem så att jag mamma och han kan käka hemmagjorda chicken nuggets. Sen chattar jag lite med Rebecca på facebook och tittar halvt på Förkväll.
Vad ska Rebecka göra senare?: Antar att jag ska göra i ordning mig och titta på Greys Anatomy. Chatta med folk.
Vad borde Rebecka göra?: Pluggaaaaaaaaaaaaa. Uäk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0