sNelHest


Jag och Jasmine ♥ kolla mitt rasta stora hår. haha.
Godmorgon kära medborgare. Hmm... Hihi sov hos Sofia igår. Hade jättetrevlig kväll igår. Det var jag Jasmine, Diana, Sofia och Therese. Jag och fia kom till Jasmine runt sju tiden, då var de andra redan där. Vi gick då till centrum och köpte chips, dipp och läsk. Sen körde vi anden i glaset. Jag tittade i för sig bara på. Men det var kul ändå. Sen lekte vi lite i sängen, haha, jaa chillade. Pappa kom och skjutsade hem mig och fia till Sofia runt kvart över tio. När vi kom hem till Sofia tittade vi på Beck och sen gick vi och la oss. Eller ja, pratade en stund i sängen också. Haha morgonen var kul. Väckte fia med irriterande ljud, sen fick jag henne att skratta, och sen kittla jag henne och var skit irriterande så fick hon damp och lalalalla. Hehe. Vi har käkat frulle och nu duschar hon. Ska cykla hem strax och plugga.................. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0