min dag, den 11 november

Hejsan, idag har jag haft matte lektion och svenska lektion. Har lämnat in svenska 14 nu och skrivit ut massa franska papper som jag ska öva på. Redovisar en del i steg 10 nästa vecka med Moa och Jasmine. Ni som läser min blogg och inte går i kunskapsskolan kan inte förstå någonting med steg och allt som jag snackar om. Så jag slutar. Har haft en bra dag i alla fall. Har varit med Milica och Sofia mest. Sen med tjejerna och haft rast vid emohörnan (som är ett litet rum/liten plats på plan 1 i skolan) och lekat i en hög och tittat på DEN HÄR videon. Haha. Men efter skolan åkte jag och fia till centrum. Vi gick in på time först och köpte lite smått. Sen gick vi till frisören, eftersom jag skulle klippa mig. Så jag satte mig och väntade, så fick jag en tjej som skulle klippa mig. Åh, älskar när frisörer tvättar håret på en. Hehe.. Aa, men det blev rätt kort alltså. Klippte bort det slitna och det var typ 6-7 centimeter. Så japp, nu är jag inte längre "den med långa håret"... :( Yeahyeah, men det blev jättefrächt och lent. Och det är ju en fördel! Sen gick vi till Apoteket och köpte lite stuff. Sen till Life. Här får ni se vad jag köpt:


Yoggiyalla från Time, en testlotion och Idomin från Apoteket, Silica Plus från Life butiken.
Silica Plus stärker hår, hud och naglar. Ditt hår växer snabbare, dina naglar blir starka och din hud blir bättre och mindre acne. Det räcker i 2 månader och du äter en per dag. Vill testa nu! Hoppas det funkar. :D


Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Ah okej vad är det du vill se då är det bildredigering eller typ bloggdesign? :)



Åh det där värkar ju as nice! MÅSTE KÖPA nu! :D <3

2010-11-11 @ 18:50:36
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kostade tabletterna :)

2010-11-12 @ 19:59:39
Postat av: Sara

Sådana där tabletter har jag tänk köpa :)

Fast nått annat, typ kräm..:s Hehe

2010-11-12 @ 20:42:08
URL: http://sommarsara.blogg.se/
Postat av: majs

feetnajs var köpte du dom? (tabletterna) eller skrev du det? :D ;)

2010-11-13 @ 14:16:27
Postat av: Anonym

ja, det gjorde du visst... :P

2010-11-13 @ 14:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0