helgen ska invigas




-Aa, ett par suddiga dåliga bilder från dagen! Tjejen sist är då min lärare :)
Hej fredag. Idag har jag gjort NO-prov, gjort matteprov muntligt och redovisat steg 11 i matte. Yeah! Sen så fick vi vaniljbullar och kladdkaka på BGn (sista lektionen) idag. Vår klass är tvåa bäst på nutidskrysset i hela skolan. Och vår lärare, Cissi, hade bakat allt. Skitgott! Sen drog jag, fia och becca till centrum och köpte lite chips och dipp på ica. Sen åkte jag och becca hem till mig, tittade lite på top model, packade min väska och jag tog mina tabletter (för hår, hud, naglar). Sen tog vi en promenad till fia. Sen dess har vi chillat, pratat, druckit julmust och nu tittar vi på Legally blonde. Vilket suger. Haha. Snart ska vi äta middag som Camilla står och lagar. Fläskkarre med potatis och bearnese sås. Ååååhh så jävla gott, hungrig... :D Sen ska vi laga churros tror jag. Möms. Sen blire film + dipp + chips.

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0