dirty bit


-ignorera ansiktet.
Jag är hos Sofia nu! Är här efter en lång dag i skolan. Den började med att jag, Moa, Jasmine och Linus redovisade franska muntligt. Shit! Svårt det var... Men det gick (as) bra. Enligt mig. Över mina förväntningar. Hihi. Sen så var det engelska lektion, då tittade vi på Vänner. Wiiiie. Blev glad efter det. Fick mig lite skratt. Monica bang. Sen vart det lunch, god thaikycklinggryta med ris. Sen förberedde alla sig för brandövning. Så när larmet gick, så gick alla ut, stog i led, gick in och hade sista lektionen. Jag och fia missade sen bussen... Men vi gick till näst-nästa busshållplats. Haha. Det var askul. Vi pratade, lyssnade på musik, dansade, skrattade och cpade oss. :D Haha säger bara en sak, öronsnibbar. HAHA! Sjukt kul. Sen åkte vi hem till fia. När vi kom innanför dörren så var Camilla (fias mamma) där och pratade telefon. Så hon sa i telefon "Åh, nu kom fia hem. Och min andra dotter beckansnäckan!" :] Blev glad, gick in, åt thaimat, pratade med två Alenstålare. Nu är fia i duschen och jag har precis fått en Body spray från Victoria Secret. Åh, supersnällt. Love them both. Ska tjata på fia nu att skynda sig. För ikväll blir det födelsedagspartaj hos Sofia Aldestam den gamle vännen! Haha, ska bli sjukt kul. Har laddat med spökhistorier, kamera och pyjamas (det är pyjamasdresscode). Men nu ska jag vara social mot fia. Hejdååå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0