do you know where you've been?






Godmorgon! Jag och Sofia hade det skitmys igår. Hon kom runt sju tiden, mötte henne vid parkeringen nedanför mig. Så satt vi och tittade på slutet av Harry Potter. Sen fixade vi julmust, tända ljus, salta pinnar och jordnötter och så såg vi på filmen The nanny diaries som gick på tvn. Den var faktiskt bra! Eller jag har sett den förut men aa. Under filmen så turades vi om att pilla varandra i håret, haha. Men jag somnade också en stund. Vi gjorde oss i ordning när filmen var slut och la oss i mitt rum. Så gjorde vi ryggmassage på varandra och tittade lite på Heartbreak hotel. Vi somnade typ 23.25. Assköööönt! Vi var sjukt trötta och eftersom att Sofia skulle på handbollsmatch idag så behövde hon det. Vi hade väckarklockan ställd på 07.30. Då gick vi upp och fixade frukost och tittade på tv. Gick med henne till parkeringen där hon blev hämtad sen gick jag runt på gården och fotade lite. Nu ligger i min säng med massa tända ljus och "tv4 morgon" på tv. Mys. Ska måla klart stolen strax. Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0