in this moment

Julmusik, julmust, julreklamer, julpynt. Snart är det julafton! Nu börjar jag längta, på riktigt. Man ser det ju överallt just nu. Hur som helst så har jag precis tvättat bort en värmande, djuprengörande ansiktsmask. Känns skitfräscht nu efter när jag också tagit neutrigenas ansiktsvatten i ansiktet också. Nice. Till middag åt vi skitgod thaiwok som fadern gjort. Sjukt gott... Men blev dock överdrivet mätt. Har pluggat lite svenska också. Ska fortsätta med det nu. Senare ska jag bada, ett varmt skönt långt bad. Skrubba kroppen osv. Inga bra program ikväll så får sysselsätta mig med annat helt enkelt. Men jag ska visa outfit för några dagar sen. Hörs!
 
-Ja, by the way då, jag fick paketet från h&m igår! Målade på nya nagellacket direkt :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0