last christmas


Jag börjar inlägget med att säga att det är sista November idag. Härligt. 24 dagar kvar till jul. 

Jag är hemma. I skolan hade jag franska, var med Milica och Diana, lunch med alla tjejer, sen var jag en stund med Vendela och käkade choklad. Efter det så var det dags att röra sig till idrotten. Drog dit med två söta tjejer. Hade ångest under dagen, hatar simhallen i tyresö. Eller alla simhallar överhuvudtaget. Men jag tog mig igenom lektionen. Och det var faktiskt rätt så kul. Efter det duschade jag och gick i min ensamhet till centrum. Gick in på apoteket och köpte kräm för mitt ansikte som är i akut då min andra kräm är HELT slut. Hihi. Köpte yoggiyalla på ica också och lite grejs på h&m till paketlek med tjejerna på lördag. Så nu har jag det klart. Ska göra god tunnbrörulle nu och mysa med mig mamma. Hej med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0