du vet inte vad som pågår. du förstår ingenting.


Hej. Jag ligger i min säng och lyssnar på min unika lista på spotify. R4nd0m masterpiece heter den. Tittar också på South park. Kvällen var trevlans. Att prata med min fina släkt, busa med mina småkusiner och låtsaskusiner och gratta min farmor och farfar, dricka julmust och äta smörgåstårta. Ja, mys. Morgondagen ska fångas men vet ännu inte hur. Vill hitta på något roligt, speciellt, inte bara gå runt i centrum eller vara hemma hos någon och tråka. Åka någonstans. Ja, vi får se hur det blir. Sen vill jag att Sofia Alenstål är med mig på kvällen/natten kanske? Vad säger du min kapkongkah? Jaja. Ska nog sova. Godnatt. Sov gott. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har letat i arkivet men hittar inte... Men vad fotar du med för kamera/kameror? :D

2010-11-05 @ 01:48:24
Postat av: rebecka

svar: det står ju i min beskrivning till vänster. nikon d40 + pentax k200d

2010-11-05 @ 09:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0