my day

Idag har jag haft franska och idrott. Snökaosväder idag alltså! Sjukt. Gick ut en stund men gick in direkt, jävlar vad det blåste. Sen var jag(/vi) tvungen att gå till bussen för att åka till idrottshallen. Jag har idrott sista timman, vilket är rätt skönt. Vi körde killerball och innebandy. Kuligt. Sen tog jag bussen tillbaks. Och den busshållplatsen är lite längre ifrån busshållplatsen jag tar buss ifrån, så för att hinna den var jag tvungen att kuta som en galning i all jävla snö. Det var typ en halv kilometer och bussen skulle gå om typ 5 minuter. Jag hann! Dock var den försenad och min mascara var typ helt utsmetad. Hehe. Så där mötte jag upp Sofia och Jasmine för att åka till fia. Men när bussen skulle åka hade den fastnat. Så alla gick ut och försökte putta på, sen strulade det massa men löste sig sen, efter en halvtimme typ... I centrum hyrde vi i alla fall The ring 2. Vi fick skjuts av Camilla till dom och jag hann vara där i typ en halvtimme eftersom mamma hämtade mig efter jobbet. Men trevligt under den tid vi umgicks var det! :D

-Bilder lägger säkert fia upp, så det kommer sen! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0