in a happyland


Godmorgon, eller något. Jag och Vendela har sovit i soffan i natt. Haha asmys. Vi vaknade runt åtta. Då degade vi i soffan ett tag, data, tv och sånt. Sen har vi lagat baounta frulle. Plättar, mackor, ägg, oboy, varma koppen och té. Hihi. Vi pratade också. Nu tittar vi på simpsons, box 11. Men ska städa undan och fixa mig sedan sticker Vendela hem och jag till stan med fia. Yay. Men jag ska inte shoppa. Jag kanske köper något men inte mycket. Men nu ska jag gå, ikväll slaggar Vendela, Natalija, Sofia och kanske Milica hos mig! Wiho. Skitkul :D


Kommentarer
Postat av: Jasmine Cookie Brown

Fina tjejer ;)



Ps, Du kanske har hört om katastrofen i Pakistan om du kan och vill hjälpa till, SMSa PAKISTAN till 72910 så bidrar du med 50 kr till Plans arbete i Pakistan. Kram!

2010-10-16 @ 11:36:20
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0