svar på tal

C: kan du inte visa lite hur du fotade den bilden? och dina andra bilder? ÄLSKAR. vad har du för objektiv? kram :) <3

Rebecka: Hur jag fotade bilden? Jag fick faktiskt idén från Ebba som satte upp ett vitt papper i diskkon, ställde ett glas och satte på kranen så det bara droppade pyttepyttelite. Jag hade på Serie bildtagnings inställning. Inga svårigheter direkt. Kör på manuellt för det mesta. Kameran är en Nikon D40 och objektivet är standardobjektivet till kameran och är 18-55mm. Någon gång kan jag visa, alltså göra ett videoinlägg, om hur jag fotar. Jag Sofia och Ebba skulle kunna göra det på måndag. Kram kram på dig med! Och tack för att du älskar, hihi ☺


Kommentarer
Postat av: Ebba

Lysande ide! Det gör vi, pang bestämt :)

2010-10-09 @ 13:44:33
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0