HISS/DISS


Alias, ja alltså spelet. Alltså så sjukt kul om man har rätt umgänge att spela det med. Jag, Vendela, Sofia och Natalija spelade det i lördagskväll efter middagen. Alltså man dör ju av garv ibland! Mysigt blir det. Det var as kul att göra något annorlunda än att titta på typ film.



Att jag ska till London, åååh ska bli så kul. Jag förväntar mig mycket shopping! Ska satsa på att lägga ner ca 1000 kr. Hoppas på mer av mamma och pappa. Hehe. Aa, men jag längtar hur som helst. DET ÄR OM EN OCH EN HALV VECKA! Wiho!



Stora halsdukar, synd bara är att jag inte har någon stor halsduk... Har bara en svart liten. Åh, 150 kr åt spillo när jag köpte en ful liten svart halsduk på bik bok. Nu har dom fått in mycket finare halsdukar. Tänkte köpa i Lördags (när jag var i stan med fia) men nä, så vart det inte. Orkade inte.

HINNER INTE DISS, BATTERIET TAR SLUT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0