10 frågor till Rebecka

1. Sträck ut din hand så långt åt vänster du kan, vad nuddar du?
- Nya passet. Blä blev ful och min signatur blev apful.

2. Vad är det du ska äta härnäst?
- Jag har precis ätit en toast som mami gjorde åt mig :D

3. Vad gör du exakt nu förutom att sitta vid datan?
- Chattar med Vendela, dricker ett glas mjölk, tittar på nyheterna, inne på facebook.

4. Veckans bästa?
- Hmm... Nya jackan.

5. Vad skrattade du senast åt?
- Att Vendela ba "HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D <333333333" till mig när jag loggade in :D Sötnos.

6. Vad tycker du inte om just nu?
- Lasermannen i Malmö, att mjölk ger dålig eftersmak, att jag har en lätt huvudvärk, att Natalija ställde in på att fota idag, att det spöregnar, att jag blev fettig av att hålla i toasten.

7. En sak du vill göra innan du dör?
- Hmm... EN sak? Fan... Bli rättså rik! Fast det kanske man inte GÖR. Men typ, köpa en jävligt fin lägenhet i stan med högt i tak och ja, fett med lyx.

8. Dagens planer?
- Inga specifika. Måste plugga franska och matte. Skulle ha fotat men jag vet inte om det blir något.. Jag vill hem till fia också.

9. Nästa veckas planer?
-
Måndag: Plugg (redovisa svenska muntligt). Tisdag: Plugg (redovisa matte och franska). Onsdag - Lördag: London.

10. Vad har du på dig?
-
Hannas gamla aladdin byxor, slappa och sköna. "Wallberg" tröja från sports camp, munkjacka från bik bok + trosor. Just vaknat så aa, har inget annat. =)


Slänger in en ny låt från Håkan också:

Kommentarer
Postat av: Ebba

SV: Aha nice! Men imorgon? Ska du, jag och Sofia hitta på något*? KRAM

2010-10-24 @ 18:46:45
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: Milica

FIIIIIIIIIIIIIIN

2010-10-24 @ 20:12:49
URL: http://jankovic.webblogg.se/
Postat av: Runa

Ska du till London på höstlovet? :) Jag ska dit på höstlovet ;)

2010-10-24 @ 21:49:17
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: Runa

Ska du till London på höstlovet? :) Jag ska dit på höstlovet ;)

2010-10-24 @ 21:49:19
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0