aldestam & svanholm ♥


Idag var den största delen av min dag HAPPYDAY. På morgonen fick jag tillbaka labbrapporten och jag fick VG(-)! Woho. Det är ju jättebra faktiskt... Hehe. Seeeeen säger min lärare till mig "Du, du fick VÄLDIGT bra på matte provet... ;)" och jag blev asglad så kollar jag och jag fick MVG! Jippey. Ja, men sen sänktes mitt humör. Gjorde ett misstag. Och så insåg jag det och ångrade det. Så jag var tyst. Allt var cp. Var konstig resten av dagen. Hade kör med tjejer, tog bussen hem med Diana, Zacky och Rebecca (+stefan?). Gick på ica, fick inte med mig ett skit hem pga kassörskan... Sen gick jag hem och packade kamera, saft, kakor, macka och en fleace i en väska och gick och mötte Ebba och Sofia. Vi gick sedan på en promenix och fotade lite. Haha vi ringde fia och stog nedanför hennes lägenhet och vinkade. Sen åt vi kakor och saft och gick sedan skilda vägar. Har käkat middag och chattat med folk + gjort lite instuderingsfrågor. Ska göra matte och franska nu! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0