OKAY. SO JUST LET THE WHOLE WORLD KNOW. I DON'T GIVE A SHIT.


pic/me i toscana italien
Tjatja! Sitter här med min favorit fia. Vi sitter på nedervåningen och dunkar julmusik av dogge doggelito. Grymt förfan. Eller i för sig, Sofia är befinner sig just nu i min garderob och rotar kläder att använda när jag sticker till london. Den tjyven.. Híhi. Men just nu dansar hon till Last christmas. hEhE. Men vi har käkat kex, sa just till fia "tjena kexet, varför sitter du där och smular?"  DÄR FICK JAG TILL DET. Jomen hur som helst känner jag mig jävligt random... Är nervös men glad? Inte kan det vara för london väl? Ska sluta skriva nu. Hejdå :D


Kommentarer
Postat av: Jasmine Cookie Brown

Haha söta flickor! Du får ha det så himlans bra där i London Rebecka och tänk inte på folket in schweeeeden :D



Älskar dig, ha en bra resa. Ses på måndag! Pusssar

2010-10-26 @ 18:56:54
URL: http://jasminebrown.se
Postat av: Anonym

Grym bild :D

2010-10-26 @ 23:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0