att promenera


-sofias vackra ögon
Godmorgon. Jag och Tove gick hem från Kalle (ca 1km) runt tolv inatt. Haha jag var rädd, igenom skogen o allt. Men det gick bra, hehe. Vaknade först för några timmar sen av ett sms av becca som är hemma från new york. Wiiie. Men somnade om en stund och vaknade halv tio. Har kokat nudlar som står och svalnar nu och chattar med Vendela. Idag har jag inga planer. Jag ska plugga matte. Skulle vara nice och träffa Sofia ikväll också som varit i Nyköping i helgen. Promenaaaaaad runt 5 eller 8 tiden? Watcha say?

Hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: Jelena

Omg, vad fina ögon hon har

2010-10-03 @ 11:44:37
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0