i'm black and white.



Hej kära vänner! Jag har ju anlänt hem från London i helgen. Jo men jag landade cirkus nio med planet på flygplatsen i Skavsta. Allt gick bra. Ringde fia och övertalade den saknade att komma över till Wallbergs place och slagga. Myspys. Vi fixade mysigt i mitt rum med två täcken, två filtar, sju kuddar, fem ljus och My super psycho sixteen, typ. Snackade mycket och tog igen de fyra dagar utan varandra. Vart lyckat och var jättelycklig att just hon var hos mig just då. Vi somnade i alla fall till filmen runt ett halv två tiden. Vaknade runt nio (tio egentligen, men klockan var ju bakdragen). Vi låg kvar i sängen och sen gick upp och rostade massa mackor med oboypulver/skinka/ost + nesquick + mozzarella med olivolja. Mmmmm... Fia drog med min cykel hem till sig runt elva eller tolv tiden. Sen hoppade vi på samma buss och mötte upp Jasmine och Diana i centrum. Vi drog in till stan, gick på buttericks, träffade Vendela, Natalija och Milica. Sen gick jag, J, S och D och fikade på supermysigt café på Vasagatan. Jag köpte mocca latte, Jasmine islatte och resten kladdkaka. Sen köpte jag trocadero. Vi tog tuben hem runt fyra tiden och nu är jag hemma! Treeeeeeeevligt dygn alltså. Verkligen. Och bättre ska det bli. Sticker till Jasmine lite senare ikväll och kör anden i glaset. Hihihi.

Peace out everybody. Ps. Att lägga upp alla bilder från London lär ta några timmar och just nu har jag inte den tiden. Imorgon kanske? :)


Kommentarer
Postat av: Morsan

vid en snabb blick såg ni ut som de tre systrarna Wallberg!

2010-11-01 @ 07:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0