you drop it like it's hot


-pic/me ©
Sitter här i soffan med två stycken päron bredvid mig. Min fredagkväll inleddes med en promenad ner till affären med Elin och Elvira sen god middag gjord av pappa och nu Idol med mannagrynspudding bakad av mig. Mums, mums. Jag sitter här och känner att jag inte har några kläder jag tycker jag är snygga. Alltså just nu är det kanske fyra plagg jag gillar. Ikke bra. Får lite ångest. Vill ha massa gamla kläder av typ mamma, eller ärva lite som Tove inte vill ha. Eller bli rik och shoppa kläder och smycken för alla pengar. Mmm.. Drömmar.


Kommentarer
Postat av: alice

fan va ball bild! :D <3

2010-10-08 @ 20:58:27
URL: http://alicewolle.blogg.se/
Postat av: Vendela

Aså jääävlar! Dina bilder :O Otroligt.♥

2010-10-09 @ 09:16:43
Postat av: c

kan du inte visa lite hur du fotade den bilden? och dina andra bilder? ÄLSKAR. vad har du för objektiv? kram :) <3

2010-10-09 @ 12:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0