You know what?

Tre saker jag måste skryta lite om:

☻ Jag fick VG på Historia och VG på Samhällskunskap på provet vi hade för ett tag sen. Wohoooo. Många fick VG+G eller G. Så det är jag nöjd med :) Men alla var bra. Ingen diss till er andra.

Jag fick MVG på Engelska steg 15. Yay :D Anna, Christine och Sophie. Vi var och är grymma!

☻ Jag ska till England, London, på onsdag!? Omg. Det är ju snaaaart. Vi ska gå på två museum, en musikal, gå runt lite och sen shoppaaaa. Det jag vill inskaffa från London är: Skor (kängor?), smycken (kors örhängen, kors halsband?), kläder, smink, väska, mössa, halsduk. Hehe. Fast jag ska kanske inte ha allt för höga förväntningar. Kommer nog inte ens komma hem med hälften av det här. Men det är vad jag VILL. Längtar...


Tumblr_laav1ak3q01qdbbywo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0