you're thinkin' about love, and you're only thinkin' about him.


pic/me.
Jag har inte bloggat för jag har inte haft tid, ork eller lust. Sånt är livet. Hehe. I måndags så mådde jag dåligt. Hade en dålig dag. Efter skolan åkte jag, Vendela, Milica, Sofia, Natalija och Daniella till trollbäcken och käka kebab. Eller inte jag, jag drack cola. Men det var kul. Vi snackade mycker om saker. I tisdags, igår, så flöt dagen på och jag mådde bra. Efter skolan åkte jag och Sofia till henne och käkade cheesecake, tittade på film och bara var. Dä va näjz. Idag så har jag haft lite ont i huvudet. Pluggat mycket kurs och blivit klar med svenska 13. Skoljogg också, men jag och Milica, Sofia, Vendela, Natalija, Martin, Zacky och massa mer promenerade vilket var mysigt. Gick till Lidl idag också men köpte frukt! Bara för att jag är duktig. Skulle varit med Milica, Vendela och Sofia men jag hade fett ont i huvudet och mamma kunde hämta mig. Så somnade jag och sov i någon timme. Skönt. Ska plugga snart. Först lägga upp lite outfits. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0