a drop. just like the one that falls down my cheek's called.


-Foto taget av mig.
Dagen har varit helt okej. Har varit och känt mig skitful och trashig hela dagen. Måste berott på håret eller nått. Typ mitt fejs, sminket. Äh jag vet inte. Har varit ute rätt så mycket oxå med alla killar och tjejer. Hållt på med iphones fatbooth och så. Haha skitkul. Sen kickat fotboll och skrattat. Men vet inte. Har faktiskt mått konstigt idag också... Mm. Efter skolan stannade jag frivilligt en timme i skolan och läste med Rebecca och en liten stund Milica. Natalija satt också där. Hihi. Sen åkte jag till centrum med bästavän till centrum och handlade lite på ica. Yoggi köpte jag och hon bulle. Nu ska jag käka lite mackor. Puss.


Kommentarer
Postat av: johanna

har också en sån där data typ:)

2010-09-01 @ 20:56:45
URL: http://compras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0