Dagens

Oj såg nu att jag hade fan 92 besökare häromdagen. Gött! Ledsen för dålig update. Känns som att jag alltid säger det nuförtiden. Aja. Kom hem från skolan runt tjugo i fyra. Skulle ha klippt mig med fia sen slaggat med henne, men så bev det inte. Tyvärr. Hade sett fram emot det. Aa så det blev ensamt idag igen. När jag kom hem stekte jag ägg och hade på två mackor och satte mig sen och tittade på de två avsnitten av Anna Pihl. Fett sorgligt att allt är slut nu... Haha. Åt middag och har nu precis kommit hem från en tur med bilen. Det var Tove, som övningkör, som var föraren. Lite läskigt faktiskt. Hon är kanske inte så mycket att lita på. Nämen vi svängde förbi apoteket och jag köpte typ en "nödacnegrej" från Neutrigena. Haha. Bilder från dagen:









-Alla bilder tagna från Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0