The main thing for you to do is just to try. Try.







-Bilder som inte alls hör till inlägget. (Från restaurangen i fredags) Farmor och farfar firade guldbrölopp, 50 år.

Godmorgon! Mamis birthday idag. Jag o pappa sjöng på morgonen. Nu har vi käkat frulle och jag har läst ett par sidor ur min engelska bok. Måste läsa ut den idag, och det innbär att jag måste läsa ca 80 sidor. Gah. Kommer aldrig hinna. Eller jo, jag måste ju. Jaja. Runt två kommer släkten och innan dess ska jag ha duschat, sminkat mig, klätt på mig, städat garderoben, läst 40 sid ur min bok och börjat på läslogg grejen till själva steget. Så här kan jag inte sitta och slöa. Have much to do!! Hejdå.

Ps. Jag har börjat använda lite engelska ord här o var? Fult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0