thaikväll


hallerheim sötnos.

färdigfixad.

blåmärken på armen? :O

jävlar vad fina.

amanda dagdrömmer.

sorry milli, men den var så fin på alla förutom att du var drogad hihi.

cuties.

oj. inte så vacker på mig.

hehe jag är den enda som är oseriös och tittar in i min kamera


min söta älskade vän vendela

så fina.

love

efterrätten serveras

min goda ananasglass!

suddiga fina flickor

ni ser pölen? vendela kissade på sig... ;D
 
glädje

:*

cute

haha rolig bild
Älskade kvällen. Vi alla, typ, möttes utanför runt fem. Så gick vi in och satte oss. Vi pratade lite innan vi beställde mat. Jag beställde nån grön curry grej som var ganska så stark så åt mest fias haha. Vi pratade om allt och inget och skrattade åt typ inget. Sen efterätt blev det ju också. Ananasglass för mig, resten typ cocosglass. Asgott. Tack för kvällen ♥


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Dom har fett god mat där!

mysigt är det också :)

2010-09-05 @ 13:43:31
URL: http://compras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0