vi kallar denna eftermiddag mys. pys.


-En bild från när jag, ebba och sofia fotade. Jag var lite model just här.
Åh. Kom hem från bion för nån timma sen. Jättebra fiiilm! Såg ju I rymden finns inga känslor. Man blev glad av filmen. I alla fall jag. Den handlar om en kille som har asberger och folk måste anpassa sig efter honom. Och så lalala. Gå och se den! ☺ Hur som helst så var det jättefå i biosalongen. Men vad kan man förvänta sig, kl sex på en tisdag i sickla. Haha. Åt sourcreme-biochips och drack cola till. Mums. Men nu är jag hemma och sitter nere på mitt rum och chattar med min räv Milica och tittar halvt på idol och har tända ljus och en filt runt mig. Hihi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0