you are the only exception


Godmorgon. Vaknade imorse halv sju drygt av att jag hade ont i hela kroppen. Alltså ni vet den där segheten man har när man har feber typ. Det gör typ ont men ändå inte. Jag sväljde och kände också halsont. Huvudvärk på det också. Sen gick jag upp och klädde på mig lite mer kläder, frös ju som fan. Sen började jag må illa, kändes som jag skulle spy. Men det var bara hunger. Så åt mackor och pressade apelsinjuice och drack. Mår bättre nu. Men sitter i sängen men sockor, tända ljus och tjocktröja och tittar på Smallville. Får se vad som händer idag. En sak är säker i alla fall; jag stannar hemma och pluggar lite. Vi hörs väl. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0