senaste inköpen (under 2 veckors tid)


Min nya älsklings kofta från Monki! Den är så galet skön och jag vill helst ha på mig den dygnet runt. 200:- (halva priset)


Cupcake pyjamasbyxor/leggings. Använder de som världens skönaste pyjamasbyxor i alla fall. 50:- Lindex (rea)


Korshalsband Guldfynd vet ej pris


Bikiniöverdel  Bik bok 80:- (halva priset)


Färgen fastnas inte på bild, ljusare i verkligheten. Högmidjeshorts Bik bok 150:- (halva priset)


Jeans Bik bok 150:- (halva priset)


Shorts Bik bok 50:- (halva priset)


Linne Bik bok 60:- (halva priset)


Solglasögon Bik bok 60:- (halva priset)

Som ni ser var det mega stor rea på Bik bok för två veckor sen, bara den dagen! Sjukt nice då jag också hade 450 kronor present kort där också. Så shoppade loss lite grann sådär. Sen hade jag också presentkort på Monki som jag köpte min älsklingskofta för :D

Kommentarer
Postat av: Vendeloshka

haha becka! Jag trodde först dom där byxorna va leggings! XD HAHAH. Söta btw :)

2011-04-14 @ 18:27:52
URL: http://vvendelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0