hur man gör bilder i gif format

Anonym: Hej har en fråga. Hur gör man för att få bilderna röra sig som du till ex har på regnet, om det e på nätet kan du länka plzzz.
Din blogg e skit bra puss o kram
Svar: Vad kul att du gillar min blogg! Sorry för den dåliga uppdateringen de senaste två dagarna... Jag ska skärpa mig nu när jag har ny (inte HELT ny) dator. Random jag är. Men nu ska jag komma till saken: Jag använder mig utav Photoscape. Ett program jag laddat ned gratis från nätet. Sen gör jag i "Anigif". Lägger in de bilder jag vill ha, sen bestämmer övergång och tid själv. Men jag rekommenderar photoscape då det är bra och väldigt lätt att förstå och lära sig! Hoppas jag inte är allt för dålig på att förklara... Kramkram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0