iPhone pictures





Nu är jag hemma från becca! Fick skjuts, såååå skönt då det tar ca en timme att ta sig från henne till mig... Som ni kanske såg på videon i inlägget under så var det sjuk åska och blixtar precis över där hon bor, så vi fick panik och drog ur alla elurtag osv. Sen satte vi på en film, perfekt filmväder med regn som snattrar mot fönstret. Hur som helst så har jag precis laddat ner (klart) två How I met your mother säsonger. Wiiiie, så såg nyss ett avsnitt och ska se ett till nu. Måste tillägga att jag är så jävla hungrig just nu. Så ännu en dag med craving for dinner. Jag visar lite bilder från systemkameran sen!


Kommentarer
Postat av: Julia

Roligt :) Hahaha, jag har precis (förra veckan och i veckan) laddat ner de två första säsongerna av HIMYM också!

Kram!

2011-08-10 @ 19:27:28
URL: http://mcmonkeii.blogg.se/
Postat av: Julia

SV: Japp, ÄLSKA! <3



Haha tack, jag lärde mig genom youtube å bloggar, där de visar PS. Själv har jag faktiskt gimp (gratisprogram att ladda ner, lagligt), men de ser ungefär likadant ut och fungerar på samma sätt typ.



Tycker du ska ge det en chans om du inte har PS :)

2011-08-11 @ 12:03:49
URL: http://mcmonkeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0