kvällen den nionde augusti


Några bilder från igårkväll. Jag gjorde en hallonmilkshake bestående av gammeldagsvaniljglass, mjölk och hallon. Skitgott! Tips är att ha blåbär istället för hallon, ÄNNU godare. Ja, men sen gjorde jag indianchaitea och satt och drack framför datan i soffan. Heh. Sen pratade jag med Vendela i typ 40 min på telefon. Lite kul sådär. Sen planerade jag också att jag ska vara med becca idag! Så nu ska jag äta frukost och börja fixa mig. Jag sover där också, men bloggar där. Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: jag :D hehe

Skulle du kunna ge receptet på hur man gör sån där indianchaite!!! på din blogg asså skulle bli så sjuuukt glad shnälla

2011-08-09 @ 12:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0