min fredagskväll i sju stycken bilder



Jag började med att ta en joggingrunda (!!!!) med mamma runt fem tiden. Gud... Har inte tränat på länge, och ännu längre sen var det jag var ute och sprang. Men det var inte jobbigare än jag trodde (kan berott på att mamma var med?). Skönt! Sen åt jag god grillad middag med mamma och pappa. Strax efter det fyllde jag upp badkaret med vatten och tog upp alla produkter. Riktigt nice! Ja, ni ser ju på alla grejer jag fotade vad jag använde och så. Och nu sitter jag här och dricker te och äter honungsrostade jordnötter. Sjukt gott. Jag väntar tills klockan ska slå 23.00, för då börjar Scary movie 4 på kanal 9. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej har en fråga. Hur gör man för att få bilderna röra sig som du till ex har på regnet, om det e på nätet kan du länka plzzz.

Din blogg e skit bra puss o kram

2011-08-13 @ 20:25:32
Postat av: Tora

Du har vackra ögon ska du veta!

2011-08-14 @ 22:41:57
URL: http://twize.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0