time to study


Jag och Vendela den 28 juli. Och tänk nu är det Augusti. Sista månaden på sommaren. Okej, visst det är lite varmt i början av September. Men usch, nu kommer inte svensk sommar med ljusa nätter, söta jordgubbar, bara ben, bada i havet, äta glass i solen tillbaka förns om ett år... Fast nästa år sticker jag faktiskt till Thailand! Wiiiiie. Antingen på våren eller på sommaren, eller både och. Om 22 dagar börjar skolan. 8an till och med. Betyg. Plugg. Stress. Press. Äsch, jag tar det som det kommer. Heh. Jag ska faktiskt börja plugga lite nu innan skolan börjar. Så jag bara kan redovisa ett par steg direkt. Skönt det skulle vara. Jaja, bilden har ju verkligen inte något med inlägget att göra. Men det bästa med att börja skolan igen är att träffa alla fina kisar igen. Haha. Kunskapsskolan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0