håkan hellström konsert 3/8-2011, karlskrona






-Bilder från H.H konsert på Stumholmen, Karlskrona. Bara tre exempel från konserten. Ååååååh. Igårkväll var lycka. Vi åt på thairestaurang först sen gick vi ner till havet där konserten var uppriggad. Där framför satt alla och väntade, barn som vuxna. Så vi satte oss och chilla ett tag. Jag köpte ett skitsnyggt linne med Håkan på och fixade inställningarna på kameran och så. Sen kom han och jag och mamma gick fram en bit så vi kom lite närmare. Men vi vill inte stå mitt i klungan (jag och mamma liksom). Fotade och filmade med 70-200mm objektivet massor. Över 800 bilder blev det. Haha, sjukt. På två timmar liksom. Jag älskar Håååkan. Hehe


Kommentarer
Postat av: Miss E

Vad härligt och roligt med konsert!

2011-08-05 @ 18:06:26
URL: http://timelimits.blogg.se/
Postat av: Fanny

Var där och såg honom också, han är ju så jävla bra. Och jätte fina bilder fick du också!

2011-08-05 @ 21:33:43
URL: http://phenomenaluniverse.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0