REBECKA WALLBERG VILL KANSKE KLIPPA KORT, VAD TYCKER DU?




create free polls | comment on this

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag röstade inte, men jag tycker verkligen att du ska klippa, det passar nog jättebra på dig!



SV: Jag vet, visst är det konstigt? Sökte runt lite och så - jag hade gjort allt rätt. Hittade någon sida på nätet som man bara laddar upp bilder på. Är inte medlem, och behöver inte logga in eller något. Laddar bara upp de direkt där på, kopierar bilderna, klistrar in på bloggen och går ur sidan. Haha, det är inte så krångligt faktiskt :) Sidan heter tinypic.com

Kramkram! :)<3

2011-08-08 @ 14:22:04
URL: http://mcmonkeii.blogg.se/
Postat av: emma

Jag tycker du ska göra det! Det kommer bli så snyggt för det ser ut som du har ett hår som skulle vara perfekt för det och det skulle nog passa ditt ansikte och stil!



Try it, hår växer ju ändå alltid tillbaka :)

2011-08-08 @ 18:33:38
Postat av: vendela

ABOOO. GÖR DET JAG SÄGER T DIG! :O

2011-08-08 @ 21:27:41
Postat av: Ronja

Ja tycker nog nt du ska de, du kommer nog säkert o passa i de men du har då fint hår nu oxå :)

2011-08-09 @ 02:03:27
URL: http://ronjjahh.blogg.se/
Postat av: anonym

Det skulle nog passa dig, om du hade tid att fixa det, jag klippte så förra året och man vill bara ha långt hår igen! och så måste man platta varenda dag. Men gör det om du har tid att fixa det vaje dag. :)

2011-08-10 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0