man i just piss it on 'em

Image and video hosting by TinyPic
Smexig bild på mig, inte becca. Det ser ut som att jag har ihopväxta ögonbryn och allt. Haha. Vi möttes i Haninge centrum runt två tiden så gick vi till Kicks där jag köpta massa nya produkter för ca 300 tillsammans... Men det behövdes! Sen åkte vi till henne så åt vi mellis, lyssnade på musik, fotade, skrattade, chillade. Ja, bara var på hennes rum helt enkelt. Nu ska vi snart äta maaaaaaat. Vi både är vrålhungriga så det ska bli förjävligt gott med spaghetti och köttfärssås. Jag visar min produkter senare, ikväll ska vi gå till konsum och handla gott sen ska vi ha filmmaraton med skräckfilm, tjejfilm, kriminalfilm och komedi. Wiiiiie. Mysigt. Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0