du vill bränna ned stockholm


Jag älskar att dagarna man inte har något att göra är det fint väder och dagarna man planerat något utomhus så ska vädret vara kasst! Fast nä, det gör jag inte. Men idag har jag suttit vid datorn i stort sätt hela dagen och det är första dagen sen jag kom hem från Grekland det är fint här... Jag har hunnit med en del i alla fall! Imorse duschade jag det första jag gjorde. Rakade benen, hade inpackning, började flagna så var tvungen att skrubba mig (buhu, bye bränna). Sen gjorde jag lingongrova toast så satte jag mig på framsidan och solade en stund. Jag har laddat över bilderna från igår, då jag var på allsång på skansen hela dagen med fia. Redigerat massa bilder från Lesvos också. Ni ska få några stycken sen. Nu måste jag packa och byta om för ska grilla med några kompisar ikväll.

Ps. Har tydligen tio minuter på mig innan jag måste åka. Nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0